janengijsnaarsantiago.reismee.nl

sneeuw,hagel en regen. Vooral dus koud.

We blijven in kerkelijke sferen. Inmiddels zitten we in een oude pastorie van de Jacobskerk van het dorp Clermont. We zijn vandaag niet ver gekomen. Laat vertrokken uit Aachen vanwege aanhoudende sneeuw en eenmaal onderweg, de eerste heuvels van 8% en meer over, toch weer sneeuw, hagel en regen. Brrrrr, koud. Niet veel gefietst dus. Na dikke twee uur afzien en totaal verkleumd geland in de pastorie. Straks aan de overkant een plat du jour en maar weer eens vroeg naar bed. Samen in een twijfelaar. Het pelgrimsbestaan is afzien. We lopen door dit slechte weer wel dus een dag achter op ons schema en alles bij elkaar is het fietsen vooralsnog niet echt relaxt.

Monica

Dat wordt dus door fietsen op een rustdag. Jammer dat jullie zulk slecht weer hebben, hopelijk wordt het snel beter en warmer. Veel plezier verder.

mirjam van haaren

Ik voel met jullie mee. Het wordt jullie niet gemakkelijk gemaakt. Een echte pelgrimage dus .

Wim van Aalten

ik ben onder de indruk en ga jullie volgen, succes en heel veel plezier gewenst vanuit Arnhem

Paulien

Ik hoop voor jullie, dat het vandaag een prachtige dag mag gaan worden, succes xxx