janengijsnaarsantiago.reismee.nl

Ardennen

Zo waar waren we gebleven. Vandaag was het schitterendweer. Koud maar droog. Dat scheelt vergeleken met de andere dagen een slok op een borrel. Maar nu dus de Ardennen door. De 70 km zijn gehaald. Vraag niet hoe. Ik wist dat het zwaar ging worden maar je iets voorstellen is toch iets anders dan meemaken. Getverderrie wat heb ik een hekel aan hellingen van meer dan 5%. Daaronder gaat het nog wel, kun je op regelmaat en in cadans de strijd aan gaan. Maar daarna raak ik de controle over mezelf kwijt en komt er een moment dat ik er af moet. Van de fiets dus. Even een wandelende pelgrim. Maar de klim langs de Lienne was fantastisch. 16 km bult op van 240 m naar een hoogte van ruim 400m en dat in gestaag tempo.
We zijn we waar we wezen wilden. Gite d, etappe ferme au moines. Bij gasvrije mensen. Krijgen zo rijst met kip.
Morgen richting Bastogne, weer een dag in gevecht met de Ardennen.

Reacties

Reacties

harry

tja, moeilijke keus voor mij. Of weer eens met iemend in n twijfelaar liggen, of door de nonnen verwend worden, of mogen genieten van de natuur, etc, etc. Of thuis, in Arnhem, en verwarming aan. Nee, ik weet het al. Thuis bij de verwarming. En petje af....

Paulien

Super van jullie, weer positief verder gegaan, zet hem op morgen xxx

marieta

hoezo kip met rijst? Vasten hoort er ook bij!

Diet en Henk

Wat heerlijk om op deze manier met jullie mee te mogen gaan naar Santisgo de Compastella
Dat is geweldig! !! wens jullie heel veel liefs en een duwtje in de rug xx Diet

Margreet

Groot respect voor jullie!!! Wat is dat afzien zeg pffff. Heel veel succes daar in die bergen. Xxx

Angrid

Bravo Jan en (de mij onbekende ) Gijs !!
ik reis met jullie mee; wat een fantastische onderneming...
Bravo, bravo, bravissimo !!

Ton van den Aarssen

Goed bezig boys. Jullie gaan het mooie weer tegemoet. Niet te hard fietsen want dan zijn jullie half mei 2016 al in Santiago.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!