janengijsnaarsantiago.reismee.nl

Troyes maar je zegt Trois.

Eindelijk een heerlijke dag! Zonnetje vanaf de start. Zonnebril op, fietshandschoendjes (dus geen wanten) aan en gaan. Heerlijk, weinig wind, een glooiend landschap, lieflijke dorpjes en mooie kerkjes. Zo is het bedoeld. Maar ja dan kom je ook in een ander mind-frame. Want als je niet de hele tijd hoeft te knokken is er tijd om na te denken en voel je overal de pijntjes van de vorige dagen. Wie weet waar het perineum zit? Ikke inmiddels wel. Bij mezelf nooit goed bekeken maar volgens mij is het rood en branderig. Niet te verwarren met het filtrum, dat zit onder je neus en is het enige wat zo'n beetje niet zeer doet. En ja hoor dan ook nog het materieel. Gisteren trapte ik de kettingbeschermer los en vandaag knapte een spaak. Morgen langs een fietsenmaker.

Toch nog honderd km. gefietst. Met Gijs is alles Paletti. Vandaag alleen de achterkant van gezien. Die draait de pedalen door en door, inmiddels in een korte fietsbroek.

Om niet al te duur uit te zijn en om er meer van te maken dan een fietsvakantie, hebben we na heftig beraad besloten te kamperen. Aan de oever van de Seine. Voor in totaal € 13 aan kosten hebben we basecamp 1 ingericht en zitten nu aan de patat met steak hachee. Ben benieuwd hoe het slaapt en of we morgenvroeg van viervoeter weer homo erectus kunnen worden. Vanavond geen hospita! U hoort nog van ons.

Theo

Wat fijn een dag zo releks nu nog even wennen dat het nog vijf weken duurt met elkaar. veel succes

Diet en Henk

Hoi stoere binken met rode bibs en pijnlikke spieren.
Weer een heerlijk verhaal meebeleefd met jullie.
Lekker dat het weer beter wordt dan is de hele wereld opeens anders.
Wens jullie een goede nacht en morgen gezond weer op.